فرآیند خرید محصول
پروسه خرید موتورسیکلت به طور کلی 2 روز کاری زمان خواهد برد:
- روز اول:
- انتخاب محصول مورد نیاز و منطبق با شرایط خریردار.
- تحویل چکهای اقساط و چک(های) ضمانت و تسویه مالی.
- دریافت رسید تحویل چک و پوز از نمایشگاه.
- روز دوم:
- به دلیل نیاز به چکاپ موتورسیکلت و آماده سازی پیش از تحویل 130 آیتم باید چک شود.
- پس از پرینت قراردادها آنها را امضا و یک نسخه تحویل مشتری و یک نسخه نزد نمایشگاه میماند.
- پس از تحویل کامل مدارک اولیه خریدار موتورسیکلت را تحویل میگیرد.
توجه:
- در صورت درخواست تحویل زود تر از موعد و عجله در دریافت موتورسیکلت تمامی عواقب این موضوع بر عهده مشتری گرامی میباشد و نمایشگاه هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.
- هیچکدام از چکهای اقساط و یا ضمانت نزد نمایشگاه نبوده و در اولین فرصت نزد واحد مالی شرکت ارسال میگردد. لذا امکان وصول یا عدم وصول در تاریخ وصول چک از عهده نمایشگاه خارج بوده و هیچگونه اختیاری در این زمینه ندارد.
- شرایط گارانتی شرکت را به خوبی مطالعه کرده و از درخواستهای خارج از ضوابط پرهیز نمایید، چرا که قوانین و چهارچوبها تماماً توسط شرکت کویرموتور مکتوب شده و ما همچنان هیچگونه اراده و اجازهای در این زمینه نداریم.
- پیش از خرید حتماً محصول مورد نظر را برانداز کرده و در صورت داشتن عیوب به نمایشگاه اطلاع دهید. پس از تحویل محصول به مشتری نمایشگاه هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نمیپذیرد.
پس از دو الی 3 ماه سند کمپانی محصول خریداری شده به دست نمایشگاه رسیده و مشتریان گرامی باید مدارک زیر را جهت تکمیل فرایند خرید نزد نمایشگاه برسانند:
- کپی کارت ملی
- کپی شناسنامه دو صفحه اول (دارای اطلاعات محل تولد و صدور)
- کپی بیمه نامه
- سخا
- هزینه مصوب راهور
شما هم میتوانید نظر بدهید.